pondelok 16. februára 2015

Must Have štetce

Ahojte :)

Rozhodla som sa napísať pre vás článok o štetcoch, ktoré by ste doma mali mať. Moje prvé štetce boli štetce Ecotools. Všetky určite poznáte tú mini cestovnú 5-dielnu sadu v obale :)


Ale keďže sa mi po čase začali máliť a chcela som vyskúšať nejaké poriadne štetce, vyhrala u mňa značka Hakuro. :D Majú krásny dizajn, prírodné aj umelé chlpy a celkom prijateľnú cenu vzhľadom k tomu, že sú určené pre profesionálov. Ja som objednávala z ich oficiálnej českej stránky, odkaz na ňu máte TU. Štetce boli za pár dní doma a vybrala som si 4. Jeden na make-up a tri na tiene:

HAKURO H50
Má syntetické vlasy a je určený na aplikáciu tekutého alebo minerálneho make-upu. Je naozaj krásne jemný, príjemný na dotyk. Nevypadávajú mi z neho vlasy, dobre sa umýva, nezanecháva šmuhy a veľmi dobre sa mi s ním nanáša tekutý make-up a bez problémov si s ním nanesiem aj púder. :)


HAKURO H70, H74 a H80
Hakuro H70 je štetec s vlasmi z poníka a je určený k aplikácii kompaktných a práškových očných tieňov. Toto je môj tzv. all over shadow, s ktorým nanášam základný tieň na celé oko a je to štetec, bez ktorého sa nezaobídem :)

Hakuro H74 je štetec s vlasmi z kozy a je určený k aplikácii a roztieraniu očných tieňov v ohybu oka. Čiže tzv. blending štetec, s ktorým si urobíte prirodzené prechody medzi jednotlivými tieňmi. Ďalší štetec, bez ktorého sa pri líčení očí nezaobídem :)

Hakuro H80 je štetec s vlasmi z kozy a je určený k veľmi presnej aplikácii očných tieňov vo vonkajšou a vnútornom kútiku oka a pozdĺž spodnej línie rias. Čiže je to štetec na detaily, krásne sa s ním dostanete ako do vnútorného kútika oka tak aj pod spodnú líniu rias :) 

Zhora H70, H80  a H74

H74, H80 a H70

Ďalšie štetce, ktoré doma mám a sú pre mňa MUST HAVE sú štetce na lícenku a štetec na obočie.
Štetec na obočie som si objednala z parfums.sk a je od značky BrushArt. Je to skosený štetec, s ktorým sa dá krásne vykresliť obočie ale aj klasická očná linka :)


Štetec na lícenku mám z DM-ky a je to Ebelin skosený štetec. Opäť veľmi jemný a príjemný štetec. Lícenka sa mi s ním nanáša skvele a ja mu nemám čo vytknúť. Vlasy z neho nevypadávajú a tiež sa dobre umýva. :)


Na púder používam malý kabuki štetec Ecotools, ale k narodeninám si zaželám určite nejaký od Hakuro :)

Aké štetce máte vy a bez ktorých si neviete predstaviť svoju bežnú make-upovú rutinu? :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára