streda 18. februára 2015

Cien Rúže na pery

Ahojte :)

Ešte prednedávnom bola v Lidli akcia na dekoratívnu kozmetiku Cien-u. V ponuke boli tuším rúže, lesky na pery, špirály, tiene na oči a laky na nechty. Viac som tam toho nevidela. Keďže som mala obmedzený rozpočet, cielene som išla len za rúžmi na pery, aj keď ma dosť lákali aj tiene na oči. :D
Z rúžov som si vybrala odtiene 1 Floral Pink a 36 Matt Rose. Išla som naslepo, pretože samozrejme nikde neboli žiadne testery ani nič podobné. A vybrala som si pol na pol. :D Jeden katastrofa a druhý OK. Floral Pink bol ružový trblietavý rúž na pery a preto u mňa okamžite letel do koša. (Neznášam rúže s trblietkami a tiež bol málo pigmentovaný.)
Zato Matt Rose má krásnu staroružovú farbu a pre mňa je to najnositeľnejšia farba na svete. :D Áno, je to rúž, ktorý stál tuším 1,49 a áno, ani náhodou vám nevydrží hodinu nepohnute, ale je krásne krémový a tiež slušne pigmentovaný. :) Ja proste rúžov takejto farby nikdy nebudem mať dosť. :)



Swatch druhého nebude, pretože hneď putoval do koša :D I' sorry :D

Ja už do rúžov na pery asi nepôjdem, ale fakt ma zaujímajú tie tiene, lebo GetTheLouk celkom chválila farby. Škoda, možno nabudúce. ;) A čo vy? Nejaké skúsenosti s touto lacnou dekoratívkou? :)




2 komentáre:

  1. Tie rúže vyzerajú fakt dobre :)
    http://myeslifestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten Matt Rose je teraz môj najobľúbenejší :)

    OdpovedaťOdstrániť