piatok 13. februára 2015

Kto som, aká som a aká nikdy nebudem




Ahojte :)

Toto je môj úplne prvý príspevok na mojom prvom blogu a ja tajne dúfam, že sa vám tu bude páčiť.

Tento blog je určený každému, kto bude mať chuť a náladu ho čítať. :) Nebudem tu zverejňovať nič zo svojho súkromného života. Kozmetika, nákupy, tipy a triky, tutoriály, moje postrehy, názory, recenzie, články zo života. Na to všetko sa môžete tešiť. Kozmetiku si kupujem sama, nikto mi ju neposiela a nerada by som robila nepravdivé recenzie na kozmetiku len preto, že mi ju daná značka zadarmo poslala. Nechápte ma zle, ale nebudem híkať a ospevovať niečo, čo stojí za prd. Taká nie som a ani nikdy nebudem. Som študentka a moja peňaženka často zíva prázdnotou, ale aj napriek tomu rada skúšam nové veci a som toho názoru, že nie všetko, čo je drahé, je aj dobré.
Som aká som, iná nebudem ani nechcem byť. Preto vás prosím, aby ste to rešpektovali. :)
Tak a na záver mi neostáva nič iné len vás tu srdečne privítať a zaželať vám veľa radosti pri čítaní môjho blogu ;)






Prestaň nenávidieť samú seba za všetko, čo nie si. Začni milovať samú seba za to, čo si. ♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára