pondelok 16. februára 2015

Česká LACNÁ!!! kozmetika E-style

Ahojte :)

Dnes som si pre vás pripravila recenziu na českú dekoratívnu kozmetiku E-style, ktorá patrí pod spoločnosť Chris cosmetics. Túto značku som objavila u Svět podle LU, ktorá ju  veľmi chválila a tak som sa ju vzhľadom k nízkym cenám rozhodla otestovať aj ja. :)
Vybrala som si lícenku, tri matné mono tiene, ceruzku na oči a rúž.



Objednávala som z chriscosmetics.cz a tovar prebrala v Zásielkovni v Bratislave. Tovar prišiel v pomerne krátkom čase a krásne zabalený tak, aby sa nič nerozbilo a nepoškodilo. Za týchto 6 produktov aj s poštovným som zaplatila niečo cez 16 eur, čo je úžasná cena.  A teraz niečo k samotným produktom. :)

Finish Touch Blusher - 01 Peach
"Kompaktná lícenka s hodvábnou textúrou prežiari a omladí vzhľad pleti"
V ponuke sú 4 prirodzené odtiene, ja som si vybrala prvý, broskyňový. Je to taká mierne oranžová, ale viac broskyňová farba s jemným odtieňov ružovej. Proste krásna farba. Lícenka je jemne mletá, práši, je dostatočne pigmentovaná, obsahuje jemné trblietky a má krásny reliéf. Má 3,6g a stojí 59Kč (približne 2,12 eur). Výdrž je celkom slušná, vydrží tak 5 hodín, potom sa začne trošičku vytrácať, ale veľmi prirodzene. Ja som s ňou za takú cenu nadmieru spokojná :)


Matt Touch Eye Shadow Mono - 01 White Coffee, 03 Bronze, 04 Hot Chocolate
"Dlhotrvácne matné očné tiene bez obsahu oleja s obsahom vysoko kvalitných pigmentov pre profesionálny vzhľad"
V ponuke je 5 odtieňov, ja som si vybrala 3 veľmi prirodzené. 
01 White Coffee je univerzálny krémový tieň, ktorý používam na celé viečko a pekne sa s ním dá prejasniť okolie pod obočím. 
03 Bronze je skúr lososový ako bronzový odtieň, ale budiš. Pre mňa je táto jemná lososová farba úplne dokonalá. :)
04 Hot Chocolate je úžasná hnedá farba. Neskutočne pigmentovaná. 
Tieto tri tiene sa stali mojimi každodennými pomocníkmi. Sú jemne mleté, prášia, ale sú dokonale pigmentované. Za takúto cenu sa nemáme o čom baviť. Každý má 4g a 1 stojí 63Kč (približne 2,30 eur). Výdrž je viac ako slušná, s podkladovou bázou vydrží takmer celý deň. Ku koncu dňa sa začína pomaličky vytrácať. Za seba môžem len odporučiť. :)


Waterproof Eye Liner - 02 Brown
"Mäkká a zamatovo hebká dlhodržiaca vodeodolná ceruzka na oči s obsahom jemných trblietok"
V ponuke je 6 odtieňov, ja som si vybrala hnedú, pretože hnedú ešte nemám. Je to neskutočne mäkká ceruzka, ktorú keď som si prvýkrát dávala na oko, tak sa mi celá rozpučila. Taká je mäkká. To mi na nej dosť vadí, ale myslím že pobyt v chladničke to spraví. Inak je krásne pigmentovaná a obsahuje drobné trblietky. Podľa mňa vodeodolná určite nie je, ale na oku vydrží pekne celý deň. Má 1,,4g a stojí 52Kč (približne 1,87 eur).


Shea Butter & Vitamin Lipstick - 02 Pastel Coral
"Jemný, výživný a vláčny rúž na pery s vitamínmi a bambuckým maslom pre krásne a plné pery"
V ponuke je 10 odtieňov, ja som si vybrala krásnu pastelovú koralovú farbu, ktorá bude ideálna na leto. :) Rúž je príjemný na dotyk, jemný, pery mi nijako špeciálne nevysušuje. Výdrž je veľmi malá, Vydrží možno tak max. hodinku, keď nič nejete ani nepijete. Napriek tomu som sa do nej úplne zamilovala. Tak nádhernú letnú farbu som ešte nikde nevidela. Áno, obal má strašný, výdrž je strašná, ale za 56Kč (2eurá) to je proste BOMBA!! Už teraz viem, že v lete to bude môj najobľúbenejší rúž. Má 4,5g a neobsahuje žiadne trblietky. Nie je úplne matný, pretože na perách sa mierne leskne. Tomuto rúžu dávam plus a možno si v budúcnosti ešte nejaký kúpim. :)


V ponuke majú ešte aj nejaký make-up, púder, ceruzky na pery, kajalové ceruzky na oči, špirály, lesky na pery a nejaké laky na nechty, ale mňa najviac zaujali tieto produkty. V budúcnosti si od nich nejaké produkty určite ešte zakúpim. Dúfam, že som vám touto recenziou aspoň trošku pomohla a verím, že rovnako radi podporíte české (v podstate naše) značky ako ja :)



 Majte pekný večer :)

4 komentáre:

  1. Myslím si, že za tú cenu za vyskúšanie rozhodne stojí :) Neoľutuješ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkná recenze. Já jsem zatím též velmi spokojená a přidávám si tě do oblíbených. :)

    OdpovedaťOdstrániť