pondelok 16. februára 2015

Sleek iDivine Au Naturel

Ahojte :)

Prinášam vám recenziu na zbožňované paletky od Sleeku. Aj ja som podľahla mánii a minimálne jedno som túžila vlastniť. A tak som ju dostala od sestry na Vianoce. :) Trikrát hurá! :D Rozhodovala som sa medzi Au Naturel a Oh so special ale keďže Oh so special som nikde nevedela zohnať, Au Naturel bol jasný víťaz. :D  Paletku som objednávala z krasotika.sk a stála 11,50 eur bez poštovného. Prišla v relatívne krátkom čase.


Niečo k paletke. Obsahuje 12 tieňov, z toho tri sú trblietkavé a ostatné matné, pokiaľ sa nemýlim. Nachádzajú sa v nej teplé aj studené odtiene od vanilkových, béžových až po hnedé tiene. Posledný je čierny. Túto paletku som si hneď zamilovala. Tiene sú krásne pigmentované. Na podkladovej báze od Artdeca mi držia celý deň takmer nehnute (takmer preto, lebo mám dosť mastné viečka a málo čo mi na nich vydrží skutočne celý deň nepohnute). 


Tak a to by bolo všetko. Máte aj vy svoju obľúbenú paletku od Sleeku? Ktorú? Určite mi dajte vedieť. Prajem pekný večer :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára