štvrtok 2. apríla 2015

Pomocník acylpyrín

Ahojte :)

Acylpyrín väčšina používa ako liek proti bolesti, horúčke alebo zápalom. Ja ho používam skôr na kozmetické účely a som nadšená! :) U mňa zatočil s lupinami a pekne mi vyčistil a vyhladil pleť. 

Údajne však tiež pomáha pri boji s akné a zmäkčuje stvrdnutú kožu. Neviem, otestujem, dám vám vedieť :D

Pomocník proti lupinám
Kto sa nestretol s lupinami, tomu závidím. Ja som s nimi bojovala pomerne dlho a acylpyrín mi bol dobrým pomocníkom. 
Postup je jednoduchý: 
Rozdrvte 1-2 tabletky acylpyrínu a pri umývaní vlasov prášok jednoducho primiešajte do svojho šampónu. Vlasy prešampónujte a nechajte 2 minúty pôsobiť. Zmyte a pokračujte vo svojej obvyklej "vlasovej rutine". Po 3-4 umytiach by lupiny mali zmiznúť. Jediné negatívum je, že ak s tým prestanete, je veľká pravdepodobnosť, že lupiny sa vám objavia znova. Preto sa skôr snažte hľadať príčinu a nie potláčať príznaky ;)

Acylpyrínová pleťová maska
Rozmýšľate nad kúpou nejakej pleťovej masky ale nechcete za ňu vyhodiť peniaze, pretože sa bojíte, že nedokáže žiaden zázrak? Tak vyskúšajte túto acylpyrínovú masku. 
Postup je opäť veľmi jednoduchý:
Rozdrvte 2-3 tabletky acylpyrínu, pridajte lyžičku vody a miešajte, kým vám nevznikne biela kašička. Tu potom jemnými pohybmi naneste na pleť, nechajte pôsobiť 15-20 minút a pohodlne sa usaďte, pretože keď maska uschne, zvykne opadávať :D
Nakoniec len zmyte a nezabudnite sa nakrémovať svojím obľúbeným pleťovým krémom :)



Výsledkom vám bude jemná a vyhladená pleť :)


Na záver fotka z kúpeľne na pobavenie :D

Majte pekný deň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára