utorok 31. marca 2015

DIY - balíček záchrany

Ahojte :)

Poznáte to. Obuli ste si zbrusu nové krásne topánky, ktoré vám po hodine nosenia vytvorili nepríjemné otlaky na chodidlách....alebo ste sa len porezali na kúsku papiera a po ruke samozrejme nemáte žiaden rýchloobväz......bolí vás hlava, ale nikto vo vašom okolí nemá tabletku.....začala sa vám párať vaša obľúbená blúzka, ale ihla a niť samozrejme ostali doma......

Koľkokrát som sa už ja sama dostala do podobnej situácie. Preto som si povedala DOSŤ a rozhodla som si doma pripraviť svoj vlastný balíček záchrany :D

Chcete si niečo podobné doma urobiť aj vy? Neváhajte, je to veľmi jednoduché a niekedy vám to doslova môže zachrániť život :D

Čo som použila ja:

  • pár rýchloobväzov
  • vatové tampóny
  • vatové tyčinky
  • špáradlá
  • pomarančové drievko 
  • mini pilníčky
  • pinzetu
  • manikúrové nožničky
  • pár kúskov nití rôznych farieb + ihlu
  • obyčajné gumky
  • zicherky
  • sponky do vlasov
  • dezinfekčný roztok preliaty do mini fľaštičky
  • odlakovač preliaty do mini fľaštičky (od voňavky)
  • tabletky proti bolesti



Vy kľudne použite to, čo je dôležité podľa vás a čo si myslíte, že môžete niekedy potrebovať.



Nakoniec už len nájdite nejakú taštičku, do ktorej sa vám to všetko zmestí (ja som použila obal od starých manikúrových nožničiek). 

Balíček hoďte do kabelky či ruksaku a bez obáv vykročte v ústrety nebezpečnému životu tam vonku :D

Prajem pekný deň :)

2 komentáre:

  1. článok ma mimoriadne pobavil :D nebezpečný život tam vonku ! :D ja osobe som dlho nosila šitie v kabelke a ked som ho vyložila, roztrhol sa mi kabaát... pilník nepoužívam ale nosím v kabelke malú pinzetku to bola v sete na obočie :D a dezinfekcia je niečo bez čoho nevychádzam z domu... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem :) Poznám ten zákon schválnosti :D Tiež mám vždy napr. v peňaženke rýchloobväz a tabletku od bolesti, ale stane sa, že niekto potrebuje a keď potrebujem ja, tak samozrejme už nemám :D A dezinfekciu akú máš prosím ťa? :)

    OdpovedaťOdstrániť