utorok 24. marca 2015

Moje makeup stálice

Ahojte :)

Možno doma nemám tony a tony kozmetiky. A nemám doma ani mega drahú kozmetiku. Ale mám doma kozmetické produkty, bez ktorých si neviem predstaviť svoj bežný deň alebo ku ktorým sa proste stále rada vraciam. Pozrime sa, ktoré to sú. :)


Podkladová báza pod make-up


Bez tejto vecičky si už popravde veľmi život predstaviť neviem.
Vyskúšala som ich viacero. Od Dermacolu, cez Oriflame až po Rimmel a musím povedať, že tie s krémovou konzistenciou mi vyhovujú viac, ako zbožňovaná silikónová od Dermacolu. Momentálne používam Rimmel Stay Matte a svoju službu si plní. Nabudúce ale vyskúšam niečo iné.



Rimmel Match Perfection  & Rimmel Lasting Finish 25H make-upy


Jediné dva make-upy, ktoré mi sedia tak, ako by make-upy sedieť mali. Nerobia fleky, nezvýrazňujú póry a nerobia masku. Naopak, pekne zjednotia pleť a s podkladovou bázou vydržia celý deň. 
Aj keď stále skúšam nové a nové make-upy, vždy tak nejak skončím pri jednom z týchto dvoch. 
Sú to moje hviezdy :) 



Catrice Camouflage cream


Môj záchranca. Vždy pomôže. Prekryje začervenané miesta, vyrážky a iné farebné nedokonalosti. Nemôžem bez neho žiť :D



Stay Matte púder


Lacný a bežne dostupný zmatňujúci púder, ktorý skutočne pleť dlhodobo zmatní a nerobí žiadne fleky ani mapy. Najlepšie je, že prvý odtieň je transparentný a teda môžete celý rok používať jeden odtieň :)



Regina minerálna zapečená lícenka


Dostupná v 4 odtieňoch. Vydrží roky. A to doslova :D  Mám ju už asi 2-3 roky a neubudla z nej ani polovica. No a ten krásny reliéf...niet čo dodať :)



Oriflame Giordani Gold Supreme length špirála


Predlžuje, zhusťuje, ohromuje :D Inú nepotrebujem. Akékoľvek ďalšie slová by boli zbytočné. 



Sada na úpravu obočia Essence


Moje prvé tiene na obočie. Nesklamali. Sú mega lacné, vydržia veky, prášia minimálne a prežili aj pád. Čo na tom, že sú v obyčajnom plastovom obale? Svoju funkciu plnia dokonale a bodka :)



Sleek paletky očných tieňov

Zatiaľ vlastním len Au Naturel a Storm, ale plánujem dokúpiť minimálne ďalšie tri. Ako pardon, ale paleta 12tich tieňov za 10-12eur? Bomba! Sú slušne pigmentované, prášia minimálne a majú elegantný obal. Nedá sa ich nemilovať ♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára