utorok 21. apríla 2015

Levanduľový krém na nohy Ozalin

Ahojte :-)

Keďže apríl ešte nie je práve najteplejší, pre mňa je to ideálny čas dať sa po zime trošku "dokopy" a pripraviť sa na leto :-)

Tak ako každý rok, aj teraz ma trápia suché a popraskané päty. V zime im samozrejme nevenujem nejakú extra veľkú pozornosť a potom ma to vždy začiatkom leta a tepla dobehne :-D

Toho roku to ale nemienim tolerovať a preto vám prinášam recenziu na najúžasnejší krém na nohy, aký si len viete predstaviť. Konkrétne sa jedná o krém z lekárne (ktorý u nás v kamennej lekárni budete hľadať len márne, ale našťastie i-lekáreň to istí).






Na tento krém som čítala len kladné recenzie a preto ma zaujímalo, či skutočne krém za cca 1,20€ niečo dokáže. DOKÁŽE!! A zázraky! Už po prvom použití sú päty jemnejšie a viditeľne krajšie. 

K levanduľovej vôni som bola tiež dosť skeptická. Z vlastnej skúsenosti totiž viem, že krémy z lekárne poväčšine smrdia.
Tento je však výnimkou. Už pri prepichnutí uzáveru vás doslova "ovalí" levanduľová vôňa. Nie je to však žiadna umelina, mne to skutočne vonia po levanduli :-)
Konzistencia ma tiež prekvapila. Nie je to klasická hustá masť ale je skôr redší krém.


Na záver mi neostáva nič iné, len vám ho vrelo odporučiť :-)
Veď nie je nič horšie ako spraskané päty v krásnych sandáloch :-)











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára