pondelok 16. februára 2015

Eveline Cosmetics Nail Therapy kondicionér na nechty 8v1

Ahojte :)

Túto srandu som si objednala ešte pred Vianocami, pretože sa mi nechty dosť lámali a môj milovaný Miss Sporty Nail Expert 5v1 už dlhšie v drogérii postrádam. Pokiaľ viem, tento Eveline Cosmetics Nail Therapy kondicionér na nechty 8v1 sa dá zohnať v Teta drogérii, ale keďže som robila objednávku na parfums.sk, tak som si ho odtiaľ objednala. Vyšiel ma na 2,75eur. (Tuším, že v drogérii je o pár centov drahší).


Je to 12ml fľaštička s bielym lakom a smrdí ako bežný lak. Má obsahovať revolučnú formulu s aktívnym Strong Nail, ktorá prenikne na nechtovú štruktúru, účinne regeneruje a rekonštruuje ju. Maximálne stvrdne a stimuluje rast nechtovej platničky. Zlepšuje pružnosť nechtov, budú viac odolné proti mechanickému poškodeniu. 

Lak sa má aplikovať 4 dni po sebe, každý deň jedna vrstva a na piaty deň sa má odlakovať. Šiesty deň začíname vrstviť odznova. Vypotrebovala som už skoro pol fľaštičky a musím potvrdiť, že nechty sú neporovnateľne pružnejšie a tvrdšie. Predtým som ich mala tenké skoro ako papier a teraz sú z nich krásne zdravé nechty!! :)  Navyše na  nechtoch vyzerá veľmi pekne. J Som nadšená a Eveline má u mňa za tento zázrak obrovské plus :) 

Aj vy máte problém s lámajúcimi sa nechtami? Ako to riešite? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára