pondelok 16. februára 2015

Garnier Moisture Match Oh! So matte krém

Ahojte :)

Na tento krém som počula len samé chvály a preto som sa rozhodla, že ako majiteľka mastnej pleti to bude pre mňa to pravé orechové a jeden som si zaobstarala.  :)
Najprv však niečo o samotnom kréme.

Na ich oficiálnej stranke môžete nájsť:
24h hydratačný svieži zmatňujúci krém
Pre zmiešanú až mastnú pleť.
Hľadáte dennú hydratáciu , ktorá chráni Vašu pleť pred leskom a zjednocuje ju celý deň?
Naše riešenie: Rýchlo sa vstrebávací nemastný krém, ktorý sa nanáša na pleť ráno aj večera viditeľne zlepšuje textúru pleti.
       Troma slovami:

  • hydratuje 24h
  • zmatňuje
  • zjednocuje



Keď som si ho kúpila, celá natešená som sa s ním začala krémikovať v domnienke, aká budem krásna matná a ako si to všetci všimnú. :D Veď to poznáte. PRD! Nič sa nedialo. Krém je ľahký, moju mastnú pleť vôbec nezaťažuje, jemne hydratuje, má príjemnú vôňu, ale nič zázračné mi s ňou nerobí. Už po hodinke-dvoch sa lesknem ako diskoguľa. Dosť ma sklamal a za tie peniaze si ho už určite nekúpim.


A čo vy? Máte skúsenosť s týmto krémom? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára