streda 27. mája 2015

Soaphoria BalancoShamp Tuhý šampón na mastné vlasy

Ahojte :)

Prvýkrát som sa s pojmom "tuhý šampón" stretla asi pred rokom a už vtedy som vedela, že raz príde jeho čas. A keďže pri mojom pretrvávajúcom probléme s lupinami skúšam všeličo, skúsila som aj túto podobu šampónu.

Rozhodovala som sa medzi viacerými značkami, no nakoniec zvíťazila Sopahoria. Jednak preto, že sa dá zohnať u nás v bioobchode a tiež preto, že je to naša slovenská značka.

Soaphoria uznáva 4 základné hodnoty - 100% rastlinné zložky, netestovanie na zvieratách, etický nákup a eko balenie. Ich kozmetika neobsahuje ropné deriváty ani žiadne syntetické emulgátory, farbivá, konzervanty alebo umelé parfémy. 



BalancoShamp je tuhý šampón určený na mastné vlasy. Obsahuje množstvo cenných olejov a blahodárnych byliniek, ktoré by mali napomáhať k navráteniu rovnováhy a normalizácii pokožky hlavy. Výhodou je, že na ich oficiálnej stránke www.soaphoria.sk nájdete kompletné zloženie produktov a teda nekupujete mačku vo vreci, ako na niektorých eshopoch s biokozmetikou. 




Použitie je veľmi jednoduché. Len si navlhčíte vlasy ako pri každom umývaní a so šampónom si prejdete po hlave, kým sa vám nevytvorí pena. Šampónik rýchlo a dobre pení, čiže manipulácia s ním je pomerne jednoduchá.  Treba len trochu cviku :)

Šampón vytvorí krásnu hustú bielu penu.




Zloženie:


Môj názor:
Šampón je veľkostne akurát do ruky. Príjemne bylinkovo vonia - nič výrazné ani umelé, len jemná, "čistá" vôňa. Dobre pení. Je skladný a nikde v taške vám nevytečie. Najväčšie plus vidím v zložení. Dokonca aj ja ako veľký laik rozumiem takmer všetkým zložkám.
Bohužiaľ, aj napriek tomuto krásnemu zloženiu, sa mi z neho spravili lupiny. Pokožka hlavy ma po umytí vždy nepríjemne svrbela a lupín som mala toľko, ako ešte nikdy. Veľmi ma to mrzí, pretože šampón vlasy krásne vyčistil a v znesiteľnom stave mi ostali 3 dni (a nie 2, ako pri ostatných šampónoch). Používala som ho takmer mesiac (cca 10-12 použití) a ešte 2-3 použitia by mohol zvládnuť. 
Váži 60g a kúpila som ho za 5,50€.

Vkladala som do neho skutočne obrovské nádeje a dúfala som, že to konečne bude to "pravé orechové" pre moje vlasy. Bohužiaľ, nebolo. Napriek tomu ho odporúčam všetkými desiatimi. Ak chcete vyskúšať niečo prírodné, príp. netradičné, vyskúšajte ho. Je to skutočne príjemná záležitosť:)

Prajem vám pekný zvyšok dňa :)




1 komentár:

  1. Ahoj....tento sampon je predsa na mastne vlasy...tak si nemohla cakat ze zaberie na lupiny...preco si si to myslela?
    mna trapia mastne vlasy, luppiny nemavam...skor by ma zaujimalo recenzovanie toho na co bol ten produkt urceny...ako teda pomohol mastnym vlasom?
    Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť