pondelok 22. júna 2015

Balea kozmetický "tampón" na peeling a čistenie tváre

Ahojte :)

Po dlhom čase prichádzam (konečne) s ďalšou recenziou a tentokrát to bude na masážnu "hubku" na tvár. Vyrábajú ju viacerí výrobcovia, ale keďže táto je dostupná v DMku, zvolila som túto :)

Čo uvádza výrobca:

Čo hovorím ja:
Podľa mňa je to fakt bomba. Pri mojej "hrošej" mastnej (a veľa krát aj drsnej) pleti je skvelým pomocníkom. Každý večer mi jemne prepeelinguje, vyhladí a odstráni odumreté časti na pleti. Zaoblené "pichliačiky" sú neskutočne jemné a príjemné na dotyk, a preto je vhodná aj pre majiteľky citlivejšej pleti :) 
A navyše, je ružovej farby a zmestí sa všade! :)





S hubkou sa jednoducho manipuluje, dokonale odlíči make-up a jemne prekrví a vypeelinguje pleť :) 
Postup je jednoduchý. Hubku si chytíte medzi dva prsty, navlhčíte ju a nanesiete čistiaci gél. Potom už len jednoducho krúživými pohybmi odličujete a zároveň masírujete pleť. 



Pre mňa sa stal (takmer) každodenným pomocníkom pri odličovaní pleti a nedám naň dopustiť. Zoženiete v DMke. Cena je okolo 2-3 eur. 

Prajem vám príjemný zvyšok večera :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára