utorok 19. mája 2015

Astor Heidi Color Last VIP rúž na pery

Ahojte :)

Astor nie je značka, pri ktorej sa v drogérii zvyknem pristaviť. Beriem ju ako drahšiu kozmetiku, určenú pre vyššie vekové kategórie. Neviem prečo, proste je to tak. Ale keď som na jednom blogu uvidela tieto rúže, zamilovala som sa. 



Čo sa týka obalu, ten je podľa mňa krásny, rozkošný, princeznovský, dievčenský, ženský a neviem aký ešte. Akože prepáčte, ale zlatý nápis a k nemu srdiečko na čiernom podklade? Ktorú ženu toto nechá chladnou? Mňa teda nenechalo. U mňa to vzbudzuje pocit luxusu a dokonalosti :)

005 arty

Čo sa týka samotného rúžu, opäť budem chváliť. Je dobre pigmentovaný, krémový a dobre sa nanáša. Nerozpíja sa ani extrémne nevysušuje. Výdrž tiež nie je zlá. Pitie ako-tak prežije, jedlo však nie. Vôňa je taká klasická "rúžovská". Viete, tá taká stará známa vôňa mamkiných rúžov. Nie je však nijako extra výrazná. 
005 Arty je krásna teplá ružová, s jemnučkým nádychom korálovej. Dokonale sa hodí bledulkám, ale myslím, že k opálenej pleti bude ešte krajšia :)



U nás v drogérii som ho bohužiaľ ešte nevidela. Ja ho mám z parfums.sk. Stál okolo 4-5€ (cenu si presne nepamätám). Rúž rozhodne odporúčam a možno si ešte nejaký ten jeden odtieň zaobstarám :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára