piatok 15. mája 2015

Makeup Revolution rúže na pery

Ahojte :)

Dnes by som sa rada pozrela na zúbky rúžom londýnskej značky Makeup Revolution London. Táto značka je pomerne mladá, vznikla len minulého roku, no teší sa veľkému úspechu. Je to cenovo dostupná kozmetika, čím má u mňa malé bezvýznamné plus :D Väčším plusom už je, že ju zoženiete aj na slovenských e-shopoch, napr. na stránke www.krasotika.sk (odkiaľ som objednávala aj ja). Majú však aj oficiálnu stránku www.makeuprevolution.cz, na ktorej nájdete kompletný sortiment :)

Táto značka mi už dlhšie vŕtala v hlave a nedala mi pokoj :D Tak som sa rozhodla, že z nej musím niečo vyskúšať. A keďže ich Amazing rúže majú na krasotike za neuveriteľnú sumu 1,22€, hneď som si dva vzala.

Vybrať si môžete z viac ako 30tich odtieňov - od modrej, žltej, fialovej až po oranžovú, ružovú, červenú či nude. Odtiene sú ako matné krémové, tak aj trblietavé. Z tejto širokej škály si vyberie skutočne každý.Ja som si uchmatla odtiene The One a Lady.




The One je krásna nude farba a keďže som doma takú ešte nemala, voľba bola jasná. Som však sklamaná. Farba je síce nádherná, ale konzistencia nie je práve lichotivá. Na perách vytvorí viditeľný film, okamžite vlezie do vrások a nech som rúž aplikovala akokoľvek, nikdy som nebola spokojná.  Dávala som ho vyskúšať sestre a mala s ním rovnaký problém. Škoda. Za mňa nie.







 Odtieň Lady je už o niečom inom. Je to teplá, výrazná červená, ako stvorená na spešl akcie :) Rúž je príjemný na perách, je dostatočne pigmentovaný a ľahko sa nanáša. Je pomerne krémový, takže žiadnu extra výdrž od neho nečakajte. 
Ja červenú na perách veľmi nemusím, pretože si myslím, že sa mi nehodí, ale táto sa mi fakt páči. Za mňa palec nahore :)




Skvelou vychytávkou na týchto rúžoch je, že farebný koniec sa dá vybrať a v prípade, že vám rúž dôjde, môžete farbu naberať odtiaľ :)





A čo vy a vaše skúsenosti s touto kozmetikou? Máte doma aspoň jeden Amazing rúž? 
Prajem vám príjemný zvyšok večera a samozrejme aj pohodový víkend :-)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára