utorok 24. februára 2015

ELF Essentials Podklad pod očné tiene

Ahojte :)

Prinášam vám recenziu na ďalší produkt, ktorý som si objednala z www.elf-kozmetika.eu :) A dnes to bude podkladová báza pod očne tiene z rady Essentials.
Táto báza je pomerne dosť ospevovaná, väčšina si ju chváli. Bodaj by nie.  Cena 1,79€ je viac ako priaznivá. Porazila dokonca aj Essence I ♥ STAGE bázu, ktorá stojí 2,69€.

V ponuke sú tri odtiene: Champagne, Pearl, Golden a Neutral. Ja som si vybrala Neutral, pretože ho môžem "capnúť" pod hocijaké tiene :)

Ospravedlňujem sa za kvalitu. Fotené mobilom.

Čo píše výrobca: 
"Podklad pod očné tiene je absolútnym bestsellerom v USA aj na Slovensku!
Má príjemnú krémovú konzistenciu, ľahko sa nanáša a rýchlo zaschne.
Vyhladí viečko a vyplní jemné linky, vďaka čomu očné tiene každého druhu krásne priľnú, nerozmazávajú sa a vydržia celý deň!"



Čo hovorím ja:
Výrobok sám o sebe vôbec nie je zlý. Balenie celkom slušné, konzistencia neskutočne príjemná - krémová. Tiene fakt zvýrazní a vydržia takmer celý deň (na mojich mastných viečkach celý deň nevydrží nič). Odtieň je skutočne neutrálny, pomerne svetlý v porovnaní s Essence I ♥
STAGE. 
ALE! Ten produkt mi prišiel napoly prázdny. Malo by ho byť 5ml ale v mojom boli možno tak 2ml?!! To ma dosť naštvalo! Fakt sa musím poriadne snažiť keď chcem, aby sa mi produkt chytil na aplikátor. :( 

Mrzí ma to, pretože produkt sám o sebe je super. No nič, keď budem robiť ďalšiu objednávku (a ja dúfam, že budem), tak mu dám ešte jednu šancu :) 

A čo vy? Aká je vaša skúsenosť? Máte doma podklad od e.l.f.-u alebo od Essence? Alebo nebodaj obidva ako ja? :D Určite mi dajte vedieť. :)

                                                                                          Majte pekný večer. :-*



2 komentáre:

  1. moja skúsenosť jw taká, že elf primer absolútne milujem! za tú cenu robí priam neskutočnú službu fakt :) na trhu su drahšie a daleko horsie primery :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja hlavne zbožňujem tú krémovú konzistenciu :D

    OdpovedaťOdstrániť