streda 11. marca 2015

Maybelline Color Tattoo 24HR + Catrice Liquid Metal eyeshadow

Ahojte :)

Predstavujem vám svoje dokonalé DUO na každý deň.
Color Tattoo + Liquid Metal? Dokonalé duo (pre mňa). ♥

Color Tatoo sú tak prefláknuté, že čokoľvek o nich písať by bolo zbytočnosť. Na nete sú toho tony. Jediné, čo vám môžem povedať, je môj subjektívny názor. A ten je taký, že tiene so mnou dajú celý deň od skorého rána až do neskorého večera a dali so mnou aj lyžovačku v Tatrách. Nesmiem však zabudnúť dodať, že ho používam ako podklad pod Catrice Liquid metal očné tiene :)

Color Tattoo mám v odtieni 65-Pink Gold a rozhodne to nie je môj prvý ani posledný odtieň..
Catrice Liquid Metal mám v odtieni 020 Gold n' Roses a tiež to nie je môj prvý ani posledný odtieň.
Obidva produkty majú nádhernú svetloružovú farbu so zlatými odleskmi.
CT má gélovo-krémovú textúru, ktorá perfektne slúži ako podklad. Cena je 4,49€.
LM má nádherný reliéf, ktorý mne osobne pripomína vlny na mori. Je krásne pigmentovaný, nepráši a obsahuje drobné zlaté trblietky. Stojí 4,19€.



Na záver snáď len dodám, že tieto dva produkty používam skoro každý deň a stále ma neomrzeli :D 
Proste si dám CT, nato LM (obidva produkty prstami) a stredne hnedým tieňom trošku dotvarujem oko. Ak mám chuť a čas, pridám linku a nakoniec samozrejme špirálu. :)


Pre mňa prudko nositeľná kombinácia na každý deň. Čo vy nato? :)

2 komentáre:

  1. Ten Catrice nemám ale asi potrebujem krásna ružovo zlatá! to sa len tak nevidi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fakt je krásna. Foťák ani nedokáže zachytiť všetku jeho krásu :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť