utorok 7. júla 2015

Eveline Argan Elixir 8in1

Ahojte :)


O tom, ako som sa zaľúbila do Eveline Nail Therapy kondicionéru na nechty, si môžete prečítať TU
Dnes však prichádzam s ďalšou bombou, a to s Eveline olejčekom na nechty Argan Elixir




Po nejakej výžive nechtov som sa začala obzerať po tom, čo mi už vyššie spomínaný Eveline Nail Therapy 8v1 vysušil moje nechty. A vysušil mi ich tak, že sa mi začali lúpať. Dosť blbý problém, čo poviete?

A tak sa začala pátracia akcia po niečom extra výživnom. Pôvodne som chcela niečo od Sally Hansen, ale ich ceny ma položili na zadok a ja som odišla z DMky so sklopenými ušami. V Teta drogérii som si teda nechala poradiť od pani predavačky a domov som si odnášala tento elixír :)




Výrobca uvádza, že ide o intenzívnu luxusnú regeneráciu pre nechty a nechtovú kožičku. Obsahuje unikátnu kombináciu argánového, avokádového a mandľového oleja. Bol vyvinutý pre intenzívnu regeneráciu nechtov  a kožičky. Po použití ostávajú nechty hladké, odolné proti poškodeniu so žiarivým leskom. Suchá a popraskaná pokožka sa stáva hladkou a jemnou, so zdravým vzhľadom už po 7 dňoch používania.

Použitie je veľmi jednoduché - každý deň nanesieme jednu vrstvu na čisté, suché nechty a kožičku. Zloženie by malo byť čisto prírodné, takže "elixír" môžete používať ako dlho chcete :)

Ja som si starostlivo každý deň nanášala hojnú vrstvu olejčeka na nechty aj kožičku a div sa svete, bolo po probléme :) Nechty (aj kožička) dostali presne to, čo potrebovali a ja som bola šťastná ako blcha :D Odmenou mi boli krásne dlhé zdravé nechty.

Tento zázračný elixír sa predáva sa v 12ml fľaštičkách, neskutočne krásne vonia a jeho cena je 2,49€ :)



1 komentár: