pondelok 23. marca 2015

Porovnanie balzamov na pery

Ahojte :)

Pery sú jedným z najcitlivejších častí ľudského tela, preto sa o nich treba náležite postarať. A práve tu majú balzamy na pery svoje čestné miesto. Pretože pery chránia, hydratujú a vyživujú.

A keďže sa mi doma nazbieralo pár balzamov na pery, rozhodla som sa, že pre vás urobím menšie porovnanie a vyberiem svojho "víťaza". :)



e.l.f. Studio Vyživujúci balzam (Mellow Melon)
Tento balzam má krémovú, pomerne lepkavú konzistenciu a vonia tak sladko, vanilkovo. Obsahuje vitamíny A a E. Má dosť sýtu farbu, ale na perách v jemnej vrstve nie je nejak extra viditeľná. Hydratuje max. 10-15 minút. Potom ich dosť vysušuje. Balenie je podľa mňa zbytočne veľké. 7g stojí 4,50€. Jediné pozitívum je SPF 15. Mňa si tento balzam ničím nezískal.

Hojivý zázrak
Niekedy to bol pre mňa skutočne zázrak. Nič iné  som nepoužívala. Mala som viacero druhov - jemný, višňový, ríbezľový.. Všetky boli dobré. Pery pekne hydratuje, príjemne vonia a v akcii ani nie je drahý. Obsahuje včelí vosk a rastlinné oleje. 15ml téglik vám vydrží skutočne dlho a tiež ma baví jeho všestranné využitie. Rada sa k nemu čas od času vraciam.

EOS balzam na pery
100% prírodný, 95% organický balzam na pery. Každá príchuť obsahuje na antioxidanty bohatý vitamín E, bambucké maslo a jojobový olej. Ja som vyskúšala viacero príchutí - honeysuckle honeydew, strawberry sorbet, summer fruit, sweet mint. Všetky ma strašne bavili svojou vôňou, hydratáciou aj balením. Balzamu je 7g a cena na Slovensku sa pohybuje od 6-10€. Napriek tomu je to jeden z najlepších balzamov, ktorý som kedy mala.

e.l.f Essentials Ošetrujúci balzam na pery (Strawberry Cream)
Balzam obsahujúci vitamíny A,E a shea maslo. Je ružový a má neskutočne krásnu jahôdkovú vôňu. Je krémový, pomerne mastný a tiež mäkký. Až tak, že pri aplikácii sa ľahko spučí a máte ho po celom okraji tyčinky. Hydratuje asi tak 15-20 minút. Obal je dosť labilný a pomerne malý. Má hmotnosť len 2g. Stojí 1,79€.

Maybelline BABY LIPS (Pink Punch)
Veselé balzamy na pery, ktoré nadchli svet. Mňa však nie. Priniesla mi ho kamarátka z Nemecka, keď u nás ešte neboli k dostaniu. Na výber máte ako z priehľadných, tak aj z jemne tónovacích farieb. Pink Punch je neónovo ružová farba s cukríkovo-sladkou vôňou. Výrobca sľubuje 8 hodinovú hydratáciu a po 1 týždni obnovené pery. U mňa sa však žiadna hydratácia nekoná. Výsledkom sú tak akurát ešte viac vysušené pery a nepríjemné sťahovanie. Tyčinka má 4,5g a cena sa pohybuje okolo 1,90€. Pre mňa jeden z najhorších balzamov, aký som kedy vyskúšala.

Yves Rocher Balzam na pery (Noix de Coco)
Balzam, ktorý by mal mať viac ako 82% zložiek rastlinného pôvodu - obsahuje maslo, vosk a olej (všetko rastlinného pôvodu). V ponuke je 7 príchutí, ten môj vonia kokosovo. Slušne hydratuje, ale žiaden zázrak sa nekoná. Priemerný balzam na pery, ktorý neurazí, ale ani nenadchne. Je ho 4,8g a stojí 1,79€.

Labello Hydro Care
Labello je jeden z najznámejších balzamov na pery. Používali ho naše mamy, používame ho aj my. Konkrétne tento je obohatený o čistú vodu a aloe vera. Má pomerne ľahké, nemastné zloženie, ale je príjemné krémový a hydratuje fakt slušne. Má jemnú, nevtieravú vôňu a je priehľadný. Má 5,5ml a cena sa pohybuje okolo 2€. Jeden z mojich favoritov. :)

Regina Jelení loj ovocný mix (Višňa)
Tónujúci balzam na pery, ktorý regeneruje, ukľudňuje a zjemňuje jemnú pokožku pier. Celkovo je v ponuke 8 druhov týchto tónujúcich balzamov. Ja sama som ich vyskúšala viac. Je to obyčajný mastný jelení loj, ktorý priemerne hydratuje a príjemne vonia. Ja osobne však takéto mastné olejové produkty na pery veľmi nemusím.  Je to menší balzam na pery s prijateľnou cenou (nikde neviem nájsť presnú gramáž ani cenu).


Po krátkom ohodnotení všetkých 8 balzamov nastal čas vyhlásiť víťaza. :D
Ten síce býva väčšinou len jeden, ale u mňa budú dvaja - EOS a Labello Hydro Care. Sú to balzamy, ktoré majú podobnú krémovú štruktúru a hydratujú najlepšie z týchto ôsmich. :) ♥

V budúcnosti by som ako správny balzamový maniak určite rada vyskúšala Crazy Rumors, Carmex, Burt's Bees a nejaké to masielko na pery. :)

Tiež máte doma v každej kabelke a v každom vrecku nejaký balzam na pery alebo máte len jeden, prípadne žiaden? Určite mi dajte vedieť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára