utorok 28. apríla 2015

Zoeva Rose Golden Eyeshadow Palette

Ahojte :)

Túto paletku tieňov určite veľmi dobre poznáte. Je síce nová, ale pomerne známa. Pre tie z vás, ktoré ju nepoznajú, mám nafotené swatche a ak váhate, možno vám to pomôže sa rozhodnúť :) Dosť bolo kecov, ide sa na vec :D



Ako je z názvu jasné, paletka obsahuje "rose golden" odtiene. Tieňov je 10 - z toho 3 sú matné (Luster, Harmony, Wonder Full) a 7 je so shimmerom (Reflective Elegance, Copper is King, Shining Bright, Rusty Petals, Foil, Just a Rose, Golden Rule).





Tiene sú jemnučko mleté, príjemne krémové a prášia minimálne (matné). Sú  krásne pigmentované, s podkladovou bázou mi vydržia celý deň nepohnute, dobre sa s nimi pracuje a dobre sa "blendia".  Vykúzlite s nimi ako jemné denné, tak aj výrazné večerné líčenie. Musím povedať, že paleta sa im skutočne vydarila a ja s ňou pracujem veľmi rada a často :)

Paletka je z tvrdého papiera, má krásne hnedo-rose golden prevedenie a neobsahuje zrkadlo.  Tiene sú bez parabénov, minerálnych olejov, parfumácie, ftalátov a obsahujú vitamín E. 

Zoženiete ju na www.zoeva.sk za 18,99€.  Ja som ku nej dostala aj vzorky Eyeshadow Fix Long Wear Matte a Pearl podkladových báz pod očné tiene.   

Made in Italy. Net. Wt. 10x1,5gr


2 komentáre: