utorok 14. apríla 2015

Neutrogena Visibly Clear oil-free moisturiser

Ahojte :)

Po nie práve najspokojnejšej skúsenosti s Garnier Oh! So matte krémom na mastnú pleť som potrebovala nový krém. Dlho som hľadala na internete, až som narazila na Neutrogenu. Vždy som si myslela, že Neutrogena vyrába produkty predovšetkým na suchú pleť a preto ma to dosť zarazilo. Krém ma zaujal natoľko, že som si ho kúpila - konkrétne Visibly Clear oil-free moisturiser. 
A neľutujem :)



Čo píše výrobca:



Krém používam už asi 2 mesiace a som spokojná. Je ľahký, rýchlo sa mi vstrebe a mne ostane pocit krásne napapanej pleti :) Používam ho ráno a večer, ráno nechám 8-10 minút úplne sa vstrebať a tak nanášam podkladovú bázu a samotný make-up. (Možno by 10 minút ani nepotreboval, ale ja som si pri krémoch zvykla takto čakať, preto vždy čakám tých 8-10 minút).
Pleť sa mi cez deň leskne viditeľne menej ako pri Garnier Oh! So matte a to je pre mňa zásadné plus. 
Krém stojí približne 4,50-5€ (nie som si presne istá) a je ho 50ml. 



Už mi pomaličky dochádza a keby som si nebrúsila zúbky na Yves Rocher Pure System, určite by som si ho kúpila znovu. V budúcnosti sa k nemu ale určite plánujem vrátiť :)

A čo vy? Tiež bojujete s mastnou pleťou? Čo mi viete odporučiť? :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára