štvrtok 19. februára 2015

E.L.F. Studio Contouring Blush & Bronzing Powder

Ahojte :)

Nedávno som robila svoju historicky úplne prvú objednávku kozmetiky e.l.f. (eyes lips face). :)
Myslím, že túto značku vám nemusím nijako extra predstavovať. Je to americká značka a nájdete v nej tri rady - essentials, studio a minerals. Essentials ju neskutočne lacná kozmetika, studio a minerals je už trošku drahšia, ale stále prijateľná. Objednávala som zo stránky www.elf-kozmetika.eu a dnes vám prinášam prvý z produktov, ktorý som si vybrala. :)

E.L.F. Studio Contouring Blush & Bronzing Powder  - čiže lícenka a bronzujúci púder z rady Studio. V ponuke sú tri odtiene - Turks & Caicos, Antigua a St. Lucia.
Ja som si vybrala St. Lucia. Obsahuje dva krásne trblietavé púdre - lícenka ma takú broskyňovo-ružovú farbu a bronzér vcelku univerzálnu hnedú - tak akurát na svetlú pokožku, ako mám ja.


Balenie je pekné, elegantné,  matné čierne so striebornými nápismi. Plast je vcelku pevný. Paletka obsahuje aj malé zrkadlo, s ktorým sa bez problémov nalíčite, ak nič iné nemáte poruke.
Produktu je 8.4 gramu, čo je celkom slušné. Paletka ma stála 4.50 eur.


Musím povedať, že púdre trošku prášia, ale nie je to žiadna tragédia. :) Sú prirodzené, vhodné na každodenné líčenie. 
Bronzér som ešte neskúšala, ale lícenku už viackrát a musím povedať, že do tej farby som sa zamilovala hneď na prvý pohľad. Má v sebe prekrásne zlaté trblietky, ktoré sa na slniečku pekne lesknú. :) Výdrž je obstojná, takých 5-7 hodín podľa mňa na tvári určite sedí. :)
S týmto setom som veľmi spokojná aj preto, že sú to dva produkty v jednej krabičke, čo je skvelé na cestovanie. :)
Čo viac dodať, jeho kúpu určite neľutujem a určite to nebola moja posledná objednávka tejto kozmetiky.

A čo vy? Ktorý produkt je váš obľúbený? :)

2 komentáre:

  1. Tak ta tvářenka i bronzer vypadají hezky.. Celkově je elf dost šikovná a levná značka. :)

    OdpovedaťOdstrániť