pondelok 16. februára 2015

Zázrak menom ♥ KOKOSOVÝ OLEJ ♥

Ahojte :)

Už ste niekedy vyskúšali kokosový olej? Ak nie, máte čo doháňať. :) Pretože má neskutočne veľa spôsobov využitia.
Ja som sa s ním prvýkrát stretla vtedy, keď mi ho moja kaderníčka poradila na suché končeky vlasov. Vraj ona si s ním robí vlasové zábaly a vlasy má po ňom zdravé a lesklé. Vtedy som si povedala, prečo nie a už som sa ocitla v DM-ke a jeden som si kúpila:)


Konkrétne tento 100ml od Purity Vision. Je za studena lisovaný a v BIO kvalite. Má aj nejaké certifikáty. Vtedy stál 3,90 eur, teraz sa jeho ceny zvýšila na niečo cez 4 eurá. Píšu, že je vhodný na varenie, pečenie, masáže a starostlivosť o pokožku, telo a vlasy. Intenzívne hydratuje, chráni a regeneruje.
Môžem potvrdiť, že to tak skutočne je. :) Na varenie ani pečenie som ho síce ešte nepoužívala, ale vo všetkom ostatnom súhlasím. Ja ho používam v podstate na všetko. Na suché pery, lakte, päty, na noc na navlhčenú tvár ako krém, na noc ako krém na ruky aj nohy, po sprche si ho zvyknem niekedy natrieť na mokré telo a zľahka osušiť uterákom, robím si s ním vlasové zábaly, v lete ho používam na opaľovanie aj po opaľovaní. Osvedčil sa mi aj v soláriu ako ochranný "krém". A tiež keď ma opálilo do červena tak to za noc pekne stiahol. Nádherne hydratuje pokožku, nádherne vonia, celý je nádherný. :D Môžme tu byť kľudne do večera a neprestanem ho chváliť. :D Kupujem ho stále dookola, používajú ho už aj moja mamka a sestra a tiež moje kamarátky. Všetky ho milujeme ♥ ♥ ♥ :D
Treba si ale dať pozor ako a kde ho skladujete, pretože sa mi už párkrát stalo, že ak bol položený  na poličke a v izbe sa menila teplota a on tým, že sa pár krát roztopil a potom stuhol, tak mi trošku zosmradol :( Pokiaľ je však v izbe, v ktorej je stála teplota, nie je s ním žiaden problém. Už som povedala ako úžasne vonia? :D Ach, milujem tú vôňu. NIe je taká umelá kokosová ako zvyknú byť krémy na ruky, toto je tak krásne sladko kokosové, no proste úžas. :)
Vralo ho odporúčam a ak ste doteraz váhali, tak som vám dúfam pomohla a kúpite si ho tiež. :)
Majte pekný večer :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára