pondelok 16. februára 2015

Pantene Aqua Light kondicionér na vlasy

Ahojte :)

Dnes tu mám pre vás takú mini recenziu na kondicionér značky Pantene. Tento rad Aqua Light je určený na jemné a ľahko sa mastiace vlasy, nemal by vlasy zaťažovať atď. A aj keď nie som práve priaznivcom tejto značky, tento kondicionér mi vyhovuje. Príjemne vonia, vlasy pekne vyživí a ja som to veľké 360 ml balenie kúpila v Dm-ke za 2,09 eur, čo je podľa mňa úplná bomba. :D



Čo viac dodať....príjemný, voňavý, moje vlasy nemastí ani nezaťažuje. :) Na obale píšu, že sa má naniesť až po korienky ale ja si ho dávam iba na končeky, pretože sa bojím, že by sa mi mastili vlasy a boli by "ťažké". Takže to je asi všetko :) Dúfam, že som vám týmto nejako pomohla a za vyskúšanie za tú cenu určite stojí ;)
                                   Majte sa pekne :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára