pondelok 16. februára 2015

Krémy na ruky od CIENu

Ahojte :)

Kozmetika Lidlu je dosť vychvaľovaná. Do neba ju vychválila napr. aj moja naj blogerka LU - Svět módy podle LU a tak som si pred pár mesiacmi povedala, že niečo vyskúšam aj ja. :) A urobila som dobre. Kúpila som si od nich hneď dva krémy - Hydratačný krém na ruky s madľovým olejom a bambuckým maslom a SOS Koncentrovaný krém pre veľmi suché ruky :)


Ten s mandľovým olejom a bambuckým maslom veľmi príjemne vonia, je ľahký, ľahkovstrebateľný a nezanecháva mastný film. Je ho 125ml. Pre mňa je to dokonalý krém do kabelky, pretože nie je veľmi mastný a pokožku mám po ňom veľmi príjemnú na dotyk :)

SOS Koncentrovaný krém na ruky je o dosť mastnejší, hutnejší a mne smrdí :D Je ho 75ml. Na začiatku nechá na rukách nepríjemný mastný pocit, ale zhruba po 3-4 minútkach je preč a ruky sú krásne hydratované. Tento krém používam väčšinou na noc, kedy mi nevadí mastnejšia konzistencia ani ten zápach. 

Za seba môžem tieto dva krémy vrelo odporúčiť. Majú ešte jeden, tuším na ochabnutú pokožku rúk alebo také niečo, ale ten som ešte neskúšala. Čo je však na týchto krémoch najlepšie je ich cena. Stoja úžasných 0,99 eur. :)
Neskôr som si kúpila aj sprchový gél, krásne voňal, pokožku mi nijak nevysušoval a zanechal ju vláčnu. :) 



A čo vy? Máte skúsenosti s touto značkou? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára