streda 25. februára 2015

ELF Produkty na pery

Ahojte :)

Máme tu poslednú recenziu na e.l.f. výrobky, ktoré som si objednala z www.elf-kozmetika.eu . :)
Tentokrát produkty na pery - dve z rady Essentials a jeden Studio.


e.l.f. Essentials Ošetrujúci balzam na pery - Strawberry Cream
Čo hovorí výrobca:
"Vynikajúci balzam na pery s obsahom vitamínov A, E a shea maslom.
Hodí sa predovšetkým na zimu, keď pery potrebujú ochrániť pred zimou, respektíve na jar a jeseň, keď potrebujú pery ochrániť pred vetrom a náhlymi zmenami počasia.
Je krásne krémový, stačí jedna vrstva, aby Vám dokonale vyhladil a vyživil pery. Môžete ho používať aj na noc ako intenzívnu starostlivosť.
Jeho odtiene sú jemné, nenápadné, líši sa predovšetkým krásnymi vôňami jahody, pomaranča, vanilky, či černice."


Môj názor je, že neurazí, ale ani neohromí. Najväčším plusom je vôňa. Tak neskutočne sladko jahôdkovo až cukríkovo. Proste mňam :D Balzam je tiež príjemne mastný, ale dosť mäkký čiže sa vám veľmi ľahko stane, že keď ho trošku viac pritlačíte na pery, začne sa vám hromadiť na okrajoch a mierne "pučiť". Obal je dosť labilný, má to jednoduchý priehľadný vrchnáčik. Tyčinka je to dosť malá, produktu je len 2g. Na perách vydrží pomerne krátko, max pol hodiny. Stojí 1,79€ a na to, ako veľmi som sa naňho tešila, ma trošku sklamal. Škoda :)





e.l.f. Essentials Voňavý tekutý rúž
Čo hovorí výrobca:
"Iskrivé farby so svetlo odrážajúcimi čiastočkami, nelepivé zloženie, ktoré nevysušuje pery a príjemná, jemná vôňa! To je Voňavý tekutý rúž! Niet divu, že v USA patrí medzu najobľúbenejšie produkty elf!"
Je dostupný vo viac ako desiatich odtieňoch, čiže myslím, že každý si tu príde na "tú svoju" farbu :)
Ja som si vybrala odtiene Baby Lips a Strawberry.
Baby Lips je krásna baby ružová a kúpila som ho ako darček pre sestru :)
Strawberry je už výraznejšia oranžovo-červená jahôdková farba.
Obidva voňajú po mäte. Rúžom by som to veľmi nenazývala, skôr je to lesk, ale nevadí :)
Cena je 1,79€ a produktu je 1,50g. Je to príjemná záležitosť, nič také sa mi doposiaľ nedostalo do rúk. Aplikátor je neskutočne jemný, až zamatovo hebký ♥ Moje pery ho zbožňujú! :D
Do tohto produktu určite ešte niekedy pôjdem :)






e.l.f. Studio Vyživujúci balzam - Mellow Melon
Čo hovorí výrobca:
"Vyživujúci balzam Studio má nielen štýlové balenie, ale aj kvalitné, nelepivé, extra hydratačné zloženie. Obsahuje vitamíny A a E a ochranný faktor SPF 15. Je krémový, ľahko sa nanáša a veľmi príjemne vonia.Príjemne Vás prekvapí aj veľkosť balenia."

K tomuto produktu môžem povedať, že fakt má krémové zloženie, dosť sýtu farbu, ktorá ale na perách nie je taká výrazná. Vonia vanilkovo. Mellow Melon som si vybrala preto, že zbožňujem všetko melónové a tak som trošku dúfala, že aj bude melónovo vonať, ale nevadí. Povedala by som, že celkom dosť lepí. Pery mi hydratuje možno tak 10-15 minút, viac určite nie. Balenie je faaakt dosť veľké.
Stojí 4,50€ a je ho 7g. Za plus považujem SPF 15, bude vhodný na leto :)
Čakala som však od neho viac, vzhľadom k cene aj vyššej rade. Do tohto produktu už asi nepôjdem.







Máte skúsenosti s niektorým z týchto produktov? Určite mi dajte vedieť. :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára