štvrtok 23. apríla 2015

Oriflame Lip Impact Crayon

Ahojte :)

Dneska prichádzam s kratučkou (sľubovanou) recenziou na Lip Impact ceruzku na pery od firmy Oriflame.



Čo hovorí výrobca:
"Ceruzka na pery s krémovým zložením a intenzívnou farbou jedným ťahom. Vďaka hydratačnému zloženiu chráni pery pred vysušovaním. Jemne lesklá, výrazná farba vydrží na perách dlhé hodiny".

Čo na to ja:
Ceruzka je skutočne krásne krémová. Ja mám odtieň Striking rose a je to intenzívna až kričiaca ružová, pekne hydratuje a neskutočne nádherne vonia.  Je pomerne dosť lesklá. Výdrž je slušná - pri jedle a pití sa však v strede vytráca, ale po okrajoch je stále intenzívna.

 Ceruzka sa trošku ťažšie strúha - jednak pre jej tvrdý obal a jednak je tak krémová, že je od nej zababrané celé strúhadlo :/

Gramáž je 3,9g a ja som ju kúpila za cca 3-4€. Jej kúpu neľutujem a nepohrdla by som ani inými odtieňmi :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára