utorok 10. marca 2015

Schwarzkopf essence ULTIME CRYSTAL SHINE Olej

Ahojte :)

Prednedávnom som si kúpila svoj prvý suchý olej na vlasy a musím povedať, že nebude posledný svojho druhu. V dm-ke som ho ulovila za výpredajovú cenu 4,49€, ale pevnú cenu vám povedať neviem.

Čo hovorí výrobca:
ESSENCE ULTIME CRYSTAL SHINE - "Rad určený najmä na normálne vlasy bez lesku. Jeho nezaťažujúca receptúra s tekutými kryštáľmi uhladzuje povrch vlasov, a tak obnovuje ich schopnosť odrážať svetlo a lesknúť sa."

Čo píšu na obale:
Vyvinutá v spolupráci s Claudiou Schiffer.
Olej na normálne vlasy bez lesku. Použitie: Pred umytím/Po umytí na vlhké vlasy/pri stylingu účesu.

Zloženie:
Cyclomethicone . Dimethiconol . Prunus Armeniaca Kernel Oil . Octocrylene . Parfum . Hexyl Cinnamal . Linalool . Limonene . Benzyl Salicylate . Alpha-Isomethyl Ionone . Coumarine . Geraniol . Citronel

75ml
Nemecko                                                                                                                          



Čo hovorím ja:
Tento olej si s mojimi vlasmi dokonale rozumie. Má veľmi príjemnú (sladkú) vôňu, ktorá ale na vlasoch vydrží maximálne hodinku. Škoda. Do zloženia sa teda nerozumiem, ale mojim vlasom vyhovuje a preto proti nemu nič nemám. Používam ho už druhý týždeň každý deň  a pomerne málo z neho ubudlo :) Je v pevnej plastovej fľaštičke, ktorá má ružovú farbu ♥ Olej je priehľadný a má pumpičkový aplikátor.
Používam ho ako na mokré, tak aj na suché vlasy. Na mokré vlasy 2 pumpnutia, na suché 1. Úplne mi to stačí. Efekt mastných vlasov som ešte nikdy nespozorovala :) Mám nefarbené, pomerne matné vlasy a tento olejček im dodá prirodzený lesk. Sú krásne jemné a hebké a ja mu nemám čo vytknúť. Nabudúce budem asi chcieť vyskúšať niečo nové, ale kľudne by som si ho kúpila ešte raz.

A čo vy? Máte skúsenosti so suchými olejmi? Čo na nich hovoríte? :)

Majte pekný deň :-*


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára