streda 18. marca 2015

Dermacol Precise Black Fixka na oči

Ahojte :)

Dermacol ešte minulého roku prišiel s kolekciou očných produktov Black Sensation. V ponuke majú celkovo 9 očných produktov - ceruzky, očné linky, fixky na oči a špirálu.
A keďže som vo svojej kozmetickej taštičke už dlhšie postrádala čiernu linku, rozhodla som sa ju vyskúšať práve z tejto kolekcie. Linky mi ešte veľmi nejdú, a tak som sa rozhodla pre fixku. Príde mi, že je to s ňou jednoduchšie ako s tekutou alebo gélovou linkou. Vybrala som si Precise Black fixku na oči s pomerne veľkým špicatým hrotom. Na internete som na ňu čítala väčšinou len kladné recenzie, tak som si povedala prečo nie?



Z názvu vyplýva, že by malo ísť o čierno-čiernu linku s precíznym hrotom. Musím povedať, že tieto tvrdenia linka spĺňa. Je krásna čierna a špička hrotu je skutočne veľmi tenká. ALE. Aj napriek tomu, že linku mám stále položenú "dole hlavou", hrot už nepíše tak, ako na začiatku. A to vidím ako dosť veľký problém. S linkou sa mi pracuje trošku ťažšie - osobne uprednostňujem kratšie hroty. 
Avšak dajú sa s ňou spraviť ako jemné tenké, tak aj výrazné hrubé linky. 
Výrobca píše, že je vodeodolná a nerozmazáva sa. Tak na to zabudnite. Niekedy, keď sa zabudnem a svrbí ma kútik oka, tak si tam proste šahnem a linka sa rozmaže. Nie úplne, ale stratí na intenzite.A vodeodolnou by som ju tiež nenazývala. Umývanie vlasov neprežila. Škoda. 
Linka stojí 3,79€ a objem je 1 ml. 



Tenká linka

Hrubšia linka

Ktorá je vaša najobľúbenejšia tekutá linka? Používate ju vôbec? Alebo máte radšej iný druh liniek? Určite mi dajte vedieť :)

                                             Prajem pekný deň.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára